La fel ca Zimbor-Poarta Sălajului filmat pe 12 iulie, și pe lotul vecin am găsit în 24 iulie aceeași mobilizare slabă a celor de la UMB care sunt întinși pe prea multe șantiere și se concentrează puternic pe A7 Buzău-Focșani, restul proiectelor suferind.
Concluzia și argumentele vi le-am spus în comunicatul de acum două săptămâni: prin 2021 visam să circulăm în 2023, cel târziu în 2024, dar acum ne luăm adio inclusiv de la 2025, sperând să ne încadrăm în jalonul PNRR, 2026. Vă invităm să (re)citiți explicațiile de-atunci în linkul din comentarii.
În plus, dacă nu suntem prea impertinenți, ne-am hazarda la o recomandare: antreprenorul UMB să își protejeze taluzurile și terasamentele pentru sezonul ploios/rece. În caz contrar, nu ne-ar mira dacă dealurile transilvănene ar lua-o (și mai rău) la vale, iar din terasamente la primăvară vom culege buruieni.
Ca să ne facem o idee despre când am putea spera la inaugurări, vă reamintim că oficialii CNAIR au extins cu multă indulgență termenele de finalizare în 28.07.2026 pentru Nădășelu-Zimbor, respectiv 14.12.2026 pe Zimbor-Poarta Sălajului, conform ultimului grafic de execuție aprobat și raportat public.