Amintirile, de fapt coșmarurile, ne chinuiesc pe lotul 1 din A0 Nord

Pe o vreme perfectă, cu front de lucru suficient oferit de autorizația de construire emisă în 23 ianuarie 2025, mobilizarea pe A0 Nord a celor de la Pizzarotti și Retter lasă foarte mult de dorit. Cei doi antreprenori promit că până la sfârșitul anului viitor vom circula între A1 și DN1. În acest ritm, nicio șansă.

Din fericire încă mai este timp de redresare și tragem nădejde că se vor mobiliza imediat astfel încât să prindă din plin sezonul propice lucrărilor în construcții ca să aibă o șansă să-și respecte promisiunea și contractul semnat în 20.09.2023 care are ordin de începere din 16.10.2023 și prevede 12 luni de proiectare și 22 de execuție.

Cu una rece (A10 Sebeș-Turda) și una caldă (A7 Ploiești-Mizil), cu presiune maximă (va fi ultimul tronson din inelul A0 care va rămâne de finalizat) și cu multă muncă de pus în teren în doar 20 luni, vă invităm să pariați: vor reuși Pizzarotti și Retter, împreună cu CNAIR, să închidă inelul de autostradă din jurul Capitalei până când va trimite din nou NASA oameni pe Lună?

Amintirile, de fapt coșmarurile, ne chinuiesc pe lotul 1 din A0 Nord