Pasajul Olteniței: ce mai contează o lună de întârziere pe lângă altele opt?

Sâmbătă, 27 mai, se deschide, în sfârșit, noul nod rutier dintre DNCB și DN4 plus o secțiune de aproape 4 kilometri extinsă la profil 2×2 pe Centura Capitalei, spre celălalt giratoriu suspendat (de la Berceni, intersecția cu DJ401).
Contractul a fost semnat în 20.06.2019 cu 6 luni de proiectare plus 24 de execuție. Ordinul de începere aferent proiectării a fost emis imediat, în 31.07.2019, iar cel de lucrări un an mai târziu, pe 06.08.2020. Deci finalizare: august 2022.
Puteam circula dinainte de 1 Mai 2023 dar e greu cu munca: https://bit.ly/3BTUPKs. Bine, trebuia să fie gata în august anul trecut, “cu siguranță până la finalul lui 2022”, așa cum ne-au promis în repetate rânduri “responsabilii” CNAIR și MT.
Dar am rămas cu buza umflată cu “doar” 9 luni de întârziere. Așa că poate ne vor scuti de… panglicăreală și oficialii amatori de poze penibile se vor face nevăzuți la marea… inaugurare.
???? Capturi filmare aeriană nocturnă, 23.05.2023, Ionuț Ivașcă: https://youtu.be/uHiyeZXaSDc.
Pasajul Olteniței: ce mai contează o lună de întârziere pe lângă altele opt?