#MaratonulRutier Oradea-Iași: autostrăzile A3 și A8 la control

Pornim la drum într-o nouă inițiativă marca API prin care trecem în revistă stadiul fiecărui proiect rămas de construit pe culoarele de tranzit majore. În (aproape) fiecare zi vom scrie un comunicat, luând la rând și la bani mărunți blocajele și soluțiile.

Astăzi primul episod: #AutostradaTransilvania Biharia-Chiribiș. Hartă interactivă: https://bit.ly/3yhA8r7.

În sfârșit, după mai bine de jumătate de an de când cerem public rezilierea și după 17 luni pierdute cu pretențiile aberante ale antreprenorului, pe 12.05.2022 CNAIR a reziliat contractul cu Trameco (grupul Selina). Nu reluăm explicațiile, dar dacă doriți să le (re)citiți, vedeți aici povestea halucinantă: https://bit.ly/3afexFJ.

Solicităm oficialilor din Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere să urgenteze procedurile de relansare a licitației astfel încât să avem o șansă de a circula pe cei 28,55 kilometri ai tronsonului Biharia-Chiribiș la 21 (douăzeci ȘI UNU!) de ani de la prima cupă de excavator dată de Bechtel în 2004, având în vedere că anteriorul contract a fost de 2 ani de proiectare și execuție, iar o licitație derulată de CNAIR durează, cu foarte puține excepții, cel puțin un an de zile.

#MaratonulRutier Oradea-Iași: autostrăzile A3 și A8 la control