Pe Tronsonul 1 al DEx12 Craiova-Pitești, turcii de la Ozaltin se țin tare și confirmă că sunt, cel puțin pentru noi, marea surpriză pozitivă din 2024, așa cum v-am transmis pe 1 iulie.
În opinia noastră, nu par să aibă forță suficientă să finalizeze, în acest an, structurile atât pe drumul expres cât și supratraversările. Dar chiar dacă nu vor reuși, vor rata la mustață 2024 și, dacă nu se întâmplă ceva catastrofal, își vor respecta termenul contractual inițial, martie 2025, curat, fără niciun fel de extensie de timp.
Sigur, sunt doar 17,7 kilometri de drum expres la câmpie care nici nu sunt făcuți de la zero, șantierul fiind preluat după rezilierea cu italienii de la Tirrena Scavi.
Însă respectarea angajamentului pe primul lor contract major în România ne dă speranțe că vor repeta figura pe cele două foarte lungi și foarte grele viaducte de la Topa Mică și Nădășelu de pe Autostrada Transilvania, unde momentan fac forajele pentru studiul geotehnic.
Craiova-Balș, la mustață, 2024 sau 2025?